Waarom Elk Klein Bedrijf op Facebook Aanwezig Moet Zijn

Veel bedrijven tasten nog steeds in het duister over de ware betekenis en belangrijkheid van Facebook. Als u nog steeds een van degenen bent die aarzelt om de toenemende trend van sociale netwerken te omarmen, kunnen we u vertellen dat het de moeite waard is om nu hieraan aandacht te besteden. Het snelst groeiende sociale netwerk biedt vele manieren om uw bedrijf te promoten, tegen betaalde reclame of een gratis aanpak.

Meer dan 845 miljoen klanten

Vandaag zijn er meer dan 845 miljoen gebruikers geregistreerd op Facebook. Dit is echt een aanzienlijke hoeveelheid potentiële klanten, een feit dat deel zou moeten uitmaken van efficiënte zakelijke doelstellingen. De grootste demografische groep is momenteel 18-25 jaar oud, en een iets hoger percentage vrouwelijke gebruikers in het algemeen.

Gedeelde Voorkeuren

Facebook heeft online publieke anonimiteit aangepakt, in het verleden kwam deze bezorgdheid tot uiting in de massa van verborgen en anonieme online profielen, maar nu is de online gemeenschap niet meer vast gefocused op het “anonieme”. Virtuele vriendschappen zijn nu gebaseerd op rapportages die hun wortels gevestigd hebben in de echte wereld. Authentieke vriendschappen koesteren communicatie, en alle “vind ik leuk” tussen vrienden wordt zeer gewaardeerd. Voorkeuren gedeeld op Facebook zijn zeker de meest effectieve vorm van reclame.

Gemarkeerde Voordelen

Lage kosten: De lancering van een Facebook-pagina is volledig gratis maar let op dat een ervaren sociale netwerker verantwoordelijk moet zijn en neem in acht dat het bereiken van succes tijd in beslag zal nemen.

Meetbaarheid: Facebook biedt gedetailleerde statistieken over uw pagina, zodat u kunt rekenen op accurate statistieken over uw activiteiten, zoals berichten of evenementen.

Sociale Integratie: U kunt altijd een link posten naar uw blog, of een YouTube-video op uw Facebook-pagina plaatsen om meer platforms te integreren.

Functies Om Nu Te Proberen

Onder de vele vormen waarin uw bedrijf aanwezig kan zijn op Facebook, waarom probeert u dan niet de volgende, meest populaire, methoden voor het verkrijgen van waardevolle blootstelling?

• Facebook pagina’s

• Advertenties (kosten per klik)

• Applicaties zoals games of het verzenden van geschenken

• “Like” and “Share” knoppen

 

Heeft u op dit moment een zakelijke Facebook-fanpagina? Wat zijn uw ervaringen?